Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Tulemused upitasid Adidase aktsiaid
Saksa sporditarvete tootja Adidase aktsiad on täna Frankfurdi börsil rallinud juba 4,56%, sest tänavu müügilanguse käes vaevelnud ettevõtte tulemused olid oodatust paremad.
Adidasel seisab investorite suurema usalduse võitmiseks ees rida väljakutseid. Foto: Bloomberg
Sellegipoolest kukkus firma puhaskasum mullusega võrreldes 11%, 282 miljonile eurole ja ületas selgelt Bloombergi uudistekanali küsitletud analüütikute ootusi, kes olid puhaskasumiks prognoosinud 268,4 miljonit eurot.
Ettevõtte käive kasvas mullusega võrreldes 6,2%, 4,1 miljardile eurole, ületades samuti napilt analüütikute ootusi. Firma tegevjuht Herbert Hainerit oodatakse ettevõtte kasvuteele pööramist, sest tänavune aasta pole rõivatootjale olnud just meelakkumine – loobuti varemseatud kasvuootustest ja rivaal Nike võtab USAs jõudsalt turuosa.
Kui varem lootis Adidas tänavu teenida 830-930 miljonit eurot puhaskasumit, siis nüüd on see latt seatud 650 miljonile. Hainer on lubanud ettevõtte uue strateegia panna lauale tuleva aasta märtsis.
Täna analüütikute ootusi ületanud kvartalitulemused avaldanud Saksamaa spordirõivaste tootja Adidas teatas, et tõstab kasvuprognoose ning kärbib töökohti kiratsevas golfivarustuse üksuses.
Palju räägitakse kääridest generatsioonide vahel, tunduvalt vähem aga erinevate põlvkondade ühisosast. Edukaks koostoimimiseks ja tulemuste saavutamiseks on hädavajalik koostöö, ent kuidas tagada selle viljakus, kui inimesed hindavad üksteist vanuse järgi? Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja ja personalipartner Kerli Möldre räägivad, kuidas on neil lahendatud põlvkondade erinevuse küsimus.